۱۳۸۷ بهمن ۱۲, شنبه

آن دو مرد و این دو پفیوز

بسم الله قاصم الجبارین

دیشب یه ویدیو دیدم که بر من واضح شد چرا به ترک ها میگن خر!
البته دلیل نمیشه که این نوع خریت فقط متعلق به ترک ها باشه.مثلا همین احمدی نژاد ترک نیست ولی خر هست.
لطفا در دفاع از خر نبودن ترک ها کامنت نذارید چون من خودم دیدم که این یارو چقدر خره تازه خودم یه مدتی هم تو ترکیه زندگی کردم.
جدیدا به این فکر میکردم که اگه آدم از زیر سنگ یا بوته یا یه همچین چیزایی بیرون اومده باشه خیلی پر افتخار تر از این هست که بگه من ایرانی هستم.(افسوس و اندوه ، اندوه و افسوس)
قدیم ها ایران یه ابهتی داشت،اسم رضا خان که می اومد حتی این ترک ها هم بهش احترام میذاشتن.نکته جالب اینه که نه رضا خان اهل دین بود نه مرحوم آتا ترک(از صمیم قلب این مرد رو دوست دارم)،بعد هرچی زیر ساخت درست و حسابی هست تو این دوتا مملکت مال همون دوران هست!
حالا این مردک تروریست و احمق (ارداغون، رو میفرمایم) چطور داره ترکیه رو به سمت سقوط میبره.این ترک ها هم اینقدر احمق هستن که حالیشون نیست داره چی میشه همینکه داره باد به
صورتشون میخوره فکر میکنن خیلی کیف میده.نه آقا شما دارید سقوط میکنید،با سیاست های اسلام گرایانه این حزب ارداغون شما هم دارید پس رفت میکنید مثل ایران!
بیچاره آتا ترک چقدر زور زد که این تخم به حروم ها رو آدم کنه .آخرش این شد.
راجع به اون محمود هم که دیگه نمیخوام بنویسم،مردک خر فقط وایساده ببینه کجا، کی به اسراییل گیر میده اونم بره خایه مالی.خوب آدم حرصش میگیره دیگه وقتی میبینه اینهمه فقر و بد بختی تو ایران هست بعد اینهمه پول و اسلحه فرستاده میشه برا این حماس خار و خاشاک.

والسلام علیکم


۳ نظر:

ناشناس گفت...

اون کاری که اون ترک کرد تو که سهلی باباتم خایشو نداره انجام بده ! از ترس پشت بی خایگی قایم میشی اسمشم میزاری عقل

دید جدید گفت...

ببین من جای از این متن راجع به خایه خودم یا بابام صحبت نکردم.اصلا چه ربطی داره!!!
دیدم که تو اجلاس دائوس ارداغون پاشد با چه بی احترامی حرف زد.بعد هم زرتی پیام تبریک از دفتر ریاست جمهوری ایران بهش رسید و دیگه اینکه تو ترکیه الان به چشم یک قهرمان میبیننش (خیلی از احمق ها).این شد که این پست رو نوشتم.همین
من ادعایی نکردم که خایه دارم یا ندارم.فقط یادی از آتا ترک کردم که خیلی آدم محترمی هست.
شما مسلمون های بدبخت اگه به دیگران توهین نکنید که روزتون شب نمیشه.این طبیعت یک مسلمون هست که نیش بزنه،گاز بگیره و لگد پرتاب کنه.
تازه 2 کلمه سواد هم که ندارین.به خودتون اجازه میدید به عالم و آدم توهین کنید بعد اگه یکی بیاد بگه بالا چشتون ابرو هست،کلتون داغ میکنه و از منطق کف گرگی و فحش و لگد استفاده میکنید!
مطلب رو بخوان بعدش اگه نظر داری نطرت رو بنویس!!!

ناشناس گفت...

پخی اگه خودت مسلمون نیستی چرا برای شروع از اسم خدا مایع مزاری؟ اراجیفت و تو مخت نگهدار که گندش بیورن و بر نداره

فهرست وبلاگ من