۱۳۸۷ دی ۱۵, یکشنبه

حقایقی در رابطه با حماس که اکثر ایرانیان از آن بی خبرند

این دو ویدیوی مستند توسط یک فرد عرب یا شاید هم یهودی ساخته شده ولی مسلما حرف های بسیاری برای گفتن داره.
احساس نوع دوستی و انسان دوستی خیلی چیزهای خوبی هستند،ولی باید دید که این احساسات به چه مسیری هدایت میشوند.فکر نمیکنم  دفاع از یک گروه جنایت کار و تروریست که با سپر قرار دادن و استفاده از زنان و کودکان اقدام به مظلوم نمایی میکنند خیلی درست باشه.
علاوه بر این ما داخل خود ایران مشکلات به مراتب مهم تری داریم که هر از گاهی مورد توجه افکار عمومی قرار میگیرند ولی باز با یک جنجال خارجی یا داخلی به فراموشی سپرده میشوند.مثل: ارتقای امنیت اجتماعی،مبارزه با اراذل و اوباش،احتمال اعدام فرزاد کمانگر،یورش به دفتر خانم عبادی،تداوم اجرای سنگسار در ایران،زندانیان سیاسی و عقیدتی ،تورم بیش از 30 درصد،در بند بودن منصور اسانلو،انرزی هسته ای یه غیر صلح آمیز و پیامد های آن،قطع نامه هایی که باعث انزوای ایران شده و....
از قدیم یه ضرب المثلی بوده که میگفته پول نفتی که به ایران روا هست به قلسطین حرام است

۶ نظر:

ناشناس گفت...

ایول، از کجا آوردی اینو؟ حال کردم.

ناشناس گفت...

یعنی وبلاگت از اوناییه که روانی می کنه آدمو. فعلا قبل امتحانا نمی تونم زیاد بیام سر بزنم اعصابم هم خورد میشه با این مسائل مثل همون حکم سنگسار .من چون خودم تو دانشگاه علامه درس می خونم خیلی خوب با این مسائل آشنا ام اینارو باید یه سری احمقهایی بخونن که میرن برای احمدی_نژاد خودشونو خفه می کنن و اینجارو بهشت می دونن. راستی فکر کنم باید منتظر فیلتر شدن هم باشی.
حرفت در مورد حماس و مارمولک بازی فلسطینی ها و... درسته اما اینم نباید نادیده بگیری که به هر حال یه سری آدم دارن یه جایی کشته میشن در حالی که حق زندگی دارن اعتراض به کشته شدن اون آدم ها مثل اعتراض به سنگسار دو تا انسان این ور ذاتا کار بدی نیست و حمایت بیش از حد این بسیجی ها و دولت از حماس در حد بستن در یه روزنامه موضوع دیگه ایه.

ناشناس گفت...

1.بخشيد من نفهميدم اون ويديو ها كجاست؟
2.اگه همون هايي باشه كه من فكر ميكنم(يه فلسطيني مسلح يه بچه رو از وسط خيابون ميشكه با خودش ميبره) بايد بگم نوشته هاي زير اون فيلم يه فريبه.با يه كم دقت ميبين بچه تنها وسط خيابونه در حالي كه همه رفته پناه گرفتن(مشخصه كه داره به اون طرف شليك ميشه) اون آدم هم ميره و بچه رو ورميداره و با خودش ميبره يه جاي امن.
البته من طرفدار فلسطين نيستم مخصوصا حماس(Sure طرفدار اسرائيل هم نيستم!) فقط ميگم افراطي رفتار نكنين.
موفق باشين.

ناشناس گفت...

این همه نفرت از حماس و مسلمانان فقط یک فیلم سازی جهت دار و نفرت پراکنی است و نه شناساندن حماس و یا مسلمانان.

ناشناس گفت...

بدون شک نفرت من از این فرد که خود می خواهد نفرت پخش کند و انسان ها را حیوان می خواند و کشتن آن ها را روا می دارد بیشتر شد. حتی کشتن بچه ها را هم توحیه می کند. نفرت آور است واقعا نفرت آور است. متاسفم.

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

فهرست وبلاگ من