۱۳۸۷ دی ۲۲, یکشنبه

کودکان فلسطینی


حرف حساب جان، کسی اینجا نمیخواد بگه آفرین به اسراییل که میره آدم میکشه . جنگ یه اصولی داره ،همین جوری الکی نمیشه که.خوب آقا هر طور که بررسی کنی نهایتا میبینی سربازان حماس پشت سپر انسانی سنگر میگیرن و با اصابت هر گلوله به این سپر حس بشر دوستی رو تحریک میکنن.
ولی خودت بدون پیشداوری یک قضاوت کن این بچه که از اوان طفولیت داره با اسلحه دست گرفتن و سر بند بستن بزرگ میشه ، آیا میتونه درست رو از غلط تشخیص بده؟ یا اینکه یه سرباز میشه سر سپرده و بدون فکر که حاضره بدون اینکه خودش بفهمه آدم بکشه.به این کار میگن شستشوی مغزی چیزی که متاسفانه در ایران هم زیاد هست(این عکس هم از ایران هست)،اینهمه مزخرفات به خورد ذهن های پاک و معصوم بچه ها میدن،تا جایی که حسین فهمیده میره خودش رو منفجر میکنه...
وتبدیل به یک اسطوره میشه
البته یقینا در بین این تروریست های مسلمان مردم بی گناهی هم زندگی میکنند.
دوست عزیزم بیایید با خواندن تاریخ از تکرار دوبارهء فجایع آن جلوگیری کنیم.
مردم مسلمان ایران نمیدانند چرا ولی چون تحت تاثیر قرار گرفتن حاضر به توهین به هر عقیده ای (صهیونیزم) هستند در صورتی که خود جنبه پذیرش کوچکترین انتقادی به اسلام را ندارند.
از طرفی مگر فقط مردم فلسطین انسانهایی بی گناه هستند؟
مردم چچن که هم مسلمان هستند،هم به نوعی طرفدار جمهوری اسلامی.پس چرا در جنگ چچن و روسیه نه کسی بیانیه دفاع از حقوق کودکان صادر کرد و نه هیچ کسی سفارت روسیه را اشغال کرد؟
از طرفی چچن بسیار نزدیک تر از فلسطین به ایران است.
"نگذاریم با احساساتمان بازی کنند"
 

۱ نظر:

پیمان گفت...

دوست عزیز همه ی حرفات درست ولی حسین فهمیده یک قهرمان ملی است چون برای دفاع از ایران مبارزه کرد و به قهرمانانه ترین صورت کشته شد.

فهرست وبلاگ من