۱۳۸۷ دی ۱, یکشنبه

وب سایت مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران هک شد


وب سایت مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران بعنوان ارگان خبری و مدیریتی این تشکل مدنی ساعاتی پیش توسط عناصر معاند با مسئله حقوق بشر هک شد ، این افراد با از بین بردن بانک اطلاعاتی سایت ، پیامی در تعارض با ماهیت حقوق بشر بر صفحه اصلی سایت درج نمودند. این اقدام غیراخلاقی در حالی صورت میگیرد که اساساً وب سایت مجموعه بیش از پنج بار از سوی سازمانهای مربوطه فیلتر شده بود.
مدیران فنی مجموعه برای برطرف نمودن مشکل پیش آمده سایت تلاش خود را خواهند نمود ، ظرف ساعات آتی این وب سایت به کار عادی خود مجدداً ادامه خواهد داد.

امیدوارم که هرچه سریع تر این مشکل هم برطرف بشه.
بعد میان میگن آقا دموکراسی اسلامی ، حقوق بشر دینی ، هیچ توجیهی وجود نداره که بشه این اسلام عزیز را با قوانین انسانی تطبیق داد.اونهای هم که میگن اسلام واقعی با چیزی که این آخوندها میگن فرق داره برن جلو بوق بزنن.به قول بهرام مشیری آقا پهن که خوشبو نمیشه؛اسلام هم دموکراتیک نمیشه.اساس اسلام بر تبعیض و تفاوت و نابرابری هست!
www.hrairan.org
www.hrairan.com

۱ نظر:

ناشناس گفت...

"نهضت زنان ال یاسین" وابسته به "کمیته حقوق بشر و روابط بین الملل ال یاسین" به مناسبت نود و هشتمین سالروز جهانی زن هویت خود را رسماً اعلام کرده است. احقاق حقوق پایمال شده ی تمام زنان ایرانی از جمله حق فعالیت و مشارکت برابر در امور اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، آزادی های مدنی، برابری حقوق زن و مرد و ... از اهداف نهضت زنان ال یاسین به شمار می آید. اینک ما با تمام فعالان حقوق بشر و بالاخص فعالان حقوق زنان اعلام هم پیمانی کرده و برآنیم که همراه یکدیگر به تمامی ظلم ها و بی عدالتی ها پایان دهیم.
http://nehzatezanan-elyasin.blogfa.com/

فهرست وبلاگ من