۱۳۸۸ فروردین ۳۰, یکشنبه

روز ارتش بر تمام مستضعفان ایران مبارک!


29 فروردین روز ارتش بود و من اتفاقی داشتم از کانال یک نگاه میکردم این مراسم دشمن شکن رو.
نکات خیلی جالبی بود از جاکش های ارتشی تا فاطی کماندو های جنده، همه و همه با نطم و ترتیب از جلوی جایگاه ریاست جمهوری رد میشدن و ادای احترام میکردن.از همه چی باحال تر شعار هایی بود که میدادن و صد البته مجری برنامه بو که کس شر تلاوت میکرد!
بعد از چندین سال دوباره این شعر رو شنیدم (ای ایران ای مرز پر گهر .....) یه نکته جالب دیگه این بود که خواهران جنده ( خواهران زینب) که رژه میرفتن این سرود رو میخوندن ( علی ای همای رحمت       خامنه ای تو چه آیتی خدا را !) بابا خامنه ای این وسط چی کارس این بدبخت آلت خدا هم نیست جه برسه به غایت !
مجری با صدای رسا و مقتدر داشت اعلام میکرد که "تعمییر بیش از 400 دستگاه بالگرد برگی دیگر از افتخارات مه
ندسان ارتش هست" بابا آخه مادرت خوب ، تعمییر یه ماشین که 100 سال از عمرش گذشته که افتخاری نداره. هر وقت یه بالگرد ساختی بیا بگو منم بازی.
بالاخره به این جا رسید که واحد های محمول چند تا از موشک ها رو آوردن < صاعقه ، قادر ، رعد و ....> که اینها ساخت داخل بود.
دوباره این سوال در ذهنم اومد که آیا اینا با این موشک های دور برد با قابلیت حمل کلاهک های هسته ای واقعا دنبال انرژی تخمی (هسته ای ) هستن؟

۶ نظر:

ناشناس گفت...

درود به دوست عزیز
منم از شنیدن این خبر یعنی درگذشت رضا فاضلی خیلی ناراحت شدم واقعا این خبر واسه مسلمونا یه جشن بود اما بالاخره روز مرگ خودشون هم میرسه...
در مورد اون یارو شیعه ِ میخواستم بهش جواب بدم حوصلم نشد! با خودم گفتم این یارو دیگه چقدر تعطیله که با وجود مسلمونی دم از حقوق بشر میزنه! برید حقوق بشر رو از اکبر محمدی ها و امید میر صیافی ها بپرسید که چی شد!

ناشناس گفت...

مطالبت هم عالی بود
بساط این فاحشه زادگان اسلامی جدا اسفناکه!
مطلب روانشناسی محمود خوشکله هم عالی بود
معلومه که تمام رفتارای این مردک
طبق همین روانشناسی نشان دهنده ی روانی بودن این یارو هست
موفق باشی

دید جدید گفت...

عرض ادب سردار
این مطلب روانشناسی احمدی نژاد نوشته من نبود.مطلب بر گرفته از سایت دکتر مهدی خزعلی ( فرزند ذکر آلت الله خزعلی) بود.
این آقا تو ایران خیلی دمبش کلفته.
توصیه میکنم یه سر به سایت این حرامزاده مسلمان بزن !
اینم از لینک:
http://www.drkhazali.com/home.html

ناشناس گفت...

من یک ایرانی از زاگرس هستم که ازسن پانزده سالگی به این واقعیت که اسلام ودین وخداهمگی تراوش ذهن معیوب بشر است رسیدم.دین وخدا از ابتدا آرزویی برای فرارازمرگ ورسیدن به زندگی جاودان بوده که حالاتبدیل به قوانینی زجر آور ومزخرف شده وهرکسی آن را به نفع خود تغیر می دهد دلایل زیادی برای نظرات خود دارم واگر شما هم بدون تعصب فکر کنید البته بطور اجمالی نه با من هم عقیده خواهید شد .

ناشناس گفت...

گوه زیادی نخورید

ناشناس گفت...

ریدم در دهان محمد حرامزاده و جمیع اهل طویله اش.

فهرست وبلاگ من