۱۳۸۸ فروردین ۲۷, پنجشنبه

برخورد سنگين مي کنيم

برخورد سنگين مي کنيم ،
شما بر خورد سنگین بکنید، ما هم با بر خورد سنگین شما را میکنیم

"وزيراطلاعات روز گذشته ضمن تائيد احضار و تذکر به مديران برخي از سايت هاي اينترنتي، در هشداري به ‏وب نگاران، وبلاگ نويسان و دارندگان موبايل گفت: "وزارت اطلاعات اوضاع انتخاباتي را در فضاي سايت ها ‏و پيامكها به خوبي در رصد خود دارد و با جريان هاي تخريبي به شدت برخورد مي كند."‏


جون حاجی نکن این کارو!!! به ما وبلاگ نویس های بیچاره رحم کنید.ما دیگه راهی نداریم به جز نوشتن تو این اینتیرنت بی صاحاب.
حاجی هر خری ندونه خودت بهتر میدونی که ما وبلاگ نویسان از خدا بی خبر داریم از آمریکا و اسراییل پول میگیریم که علیه نظام مقدس بنویسیم. حاجی باور کن ما دستمون به چشم ... نه !! چشممون به دست این جنایت کاران شرق و غرب هست که سر هر ماه یه چک از آمریکا و اسراییل بگیریم. حاجی به امام زمان زندگی ما خیلی سخته، فکرشو بکن ما تو خونه نشستیم یهو یکی در میزنه، میپرسیم کی استه، میگه من یه چک از آمریکا برات آوردم. حالا خودتو بزار جای ما، باید در به در دنبال یک بانک ملی بگردیم که این چک های آمریکا و اسراییل رو برامون نقد کنه.
حاجی جون توبه. اجازه بده از همین وبلاگ من توبه کنم، من از غرب پول میگرفتم که بر ضد شما و نظام اسلامی و محمد و امام زمان و اینا بنویسم. حاجی باور کن ما فریب خوردیم ، من اگه میدونستم که یه روز وبلاگ نویس میشم هیچ وقت به ایننتیرنت دست نمیزدم!


ولی کلا حاجی خیلی میخوامت
خیلی میخوامت 
به امام زمان دوست دارم ببینمت
برای دیدن تو لحظه شماری میکنم
روز دیدن شما بهترین روز زندگی من خواهد بود


روزی که شما به دست جوانان ایران ( ما وبلاگ نویس ها و قلم به دستان مزدور، دانشجوها و بقیه مردم ایران) سرنگون خواهید شد.
آخه تا کی واقعا تا کی میخوایید با ترسوندن و شکنجه و اعدام حکومت کنید، حاجی جون بیا هرچی وبلاگ جلو دستت میاد رو بزن نابود کن....... خوب به درک اصلا به کون لقت دوباره ، سه باره، صد باره میسازیم، تا کور شود هر آن که نتوان دیدن!
شما اسلامیون احمق تر و پفیوز تر آنی هستید که بخواهید به ما جوانان آریایی بگید چه کاری باید بکنیم و چه کاری نباید بکنیم، سر نگونی شما نزدیک است. 

۱ نظر:

ناشناس گفت...

معلومه که خیلی عصبانی هستی . ولی باز هم دلیل نمی شه اینقدر بد قلم بزنی. من هم اگه دستم به تو برسه قلمت را خرد می کنم. باور کن.

فهرست وبلاگ من